Persoonlijk en dus kwetsbaar?

Het laatste filmpje dat ik gepost heb, over Veerkracht, vond ik best spannend, want behoorlijk persoonlijk. Heel blij dat ik het wel gedaan heb, ik heb er heel veel waardevolle en lieve reacties op gekregen. En dat is fijn natuurlijk. Tegelijkertijd had ik de afgelopen tijd een aantal gesprekken met creatieven die aangaven dat ze geen persoonlijke info wilden delen: want wie zat daar nu op te wachten en bovendien het is eng, want kwetsbaar. Ik vind, vanuit m’n professie als coach en trainer voor kunstenaars//fotografen en andere creatieven dat je het juist wel moet doen. Omdat je op die manier bijv. betrokkenheid creëert bij potentiële klanten en dat is ongelofelijk belangrijk (en moeilijk voor elkaar te krijgen) binnen online marketing. In het filmpje probeer ik wat handvatten aan te reiken waardoor het misschien wat makkelijker wordt om die persoonlijke verhalen wel te delen. Succes! en ik ben benieuwd naar je reactie….

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.